Послуги, які можливо отримати на веб-порталі
Пенсійного фонду України!
З 1 жовтня 2012 року розпочав роботу веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України.
Створення веб-порталу Пенсійного фонду дало змогу кожній застрахованій особі, попередньо зареєструвавшись у базі даних веб-порталу, переглядати виписку із системи персоніфікованого обліку, де вказано суму заробітку, з якої сплачено страхові внески, кількість днів для стажу, відмітки про сплату страхових та єдиного внесків, відомості про спеціальний (пільговий) стаж. Маючи на руках такі дані, працівник може легко контролювати, як його роботодавець сплачує за нього єдиний внесок, і в разі потреби звернутися до нього з претензіями. Пенсіонери ж зможуть регулярно одержувати відомості з власної пенсійної справи, де вказується вид та сума призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, додаткової пенсії, цільової грошової допомоги, індексації та інших доплат до пенсії, встановлених законодавством; назву закону, згідно з яким призначено пенсію, тощо.
На порталі також багато довідкової інформації: від текстів законодавчих актів до графіку прийому керівництва Пенсійного фонду й адрес управлінь ПФУ в областях. Громадяни й застраховані особи зможуть довідатися, наприклад, про умови, порядок призначення, перерахунку та виплати пенсій, про порядок одержання та використання свідоцтва про загальнообов’язкове державне соціальне страхування, тощо. Для страхувальників є інформація про умови інших обов’язкових платежів, порядок складання та подання звітності, порядок здійснення органами Фонду перевірок тощо. Наведено зразки бланків, заяв, інших документів, потрібних для взяття чи зняття з обліку, складення та подання звітності, призначення та перерахунку пенсій тощо.
Кожен зареєстрований користувач зможе через портал подати запит у Фонд для підготовки йому довідок, інших документів у паперовому вигляді, домовитися про прийом керівника чи відповідальної особи в управлінні Фонду й навіть написати скаргу, на яку обов’язково в установлений законом термін йому прийде відповідь.
Щоб зареєструватися на веб-порталі, необхідно:
1. Особисто звернутись до територіального органу Пенсійного фонду й оформити заяву (заяву можна принести й уже заповнену – на веб-порталі викладено її зразок, який треба лише роздрукувати і внести потрібні дані). Фізичній особі треба мати при собі паспорт та ідентифікаційний код, юридичній – документ, що посвідчує її належність до організації. Користувачу видадуть розписку про одержання заяви, а також реєстраційний код, який потрібен для реєстрації на веб-порталі.
2. Зайшовши на веб-портал ПФУ за адресою http://portal.pfu.gov.ua у пункті меню “Реєстрація на порталі” заповнити реєстраційну форму, вибравши логін і пароль.
3. На електронну адресу, вказану користувачем, надійде лист, потрібний для підтвердження реєстрації. Після підтвердження користувач отримує повідомлення з веб-порталу про успішне закінчення реєстрації.
В процесі реформування Пенсійного фонду можливості Веб – порталу розширилися. Відтепер за допомогою електронно - цифрового підпису громадянам надана можливість реєстрації на порталі без безпосередньої явки до Пенсійного фонду, переглядати персоналізовані довідки, подавати звернення щодо перерахунку та призначення пенсії, переглядати електронні пенсійні справи.
Незабаром з’явиться можливість замовляти довідки про розмір пенсії, витяг з електронної пенсійної справи, індивідуальні відомості про застраховану особу. Подавати заяви: на переведення з одного виду пенсії на інший, на внесення змін до пенсійної справи, на припинення виплати в зв’язку з виїздом за межі України. Також буде надходити повідомлення про необхідність легалізації трудових відносин.
Запрошуємо Вас стати користувачем Веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua).
|