+1 (234) 234-2345
menu
person

Про стан організації роботи із зверненнями громадян
в
Енергодарському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України

в Запорізькій області за 2017 рік

  Протягом 2017 року робота із зверненнями громадян проводилась відповідно до Закону України «Про звернення громадян», Указу Президента України від 07.02.2008 р. № 109 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Указу Президента України від 18.12.2007 № 1228/2007 «Про додаткові невідкладні заходи щодо створення сприятливих умов для життєдіяльності осіб з обмеженими фізичними можливостями», розпорядчих документів Головного управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області та власних рішень.

  За звітний період надійшло 1250 звернень, з них 754 письмових (в тому числі 6 електронних), 396 громадян звернулись на особисті прийоми, які проводяться в управлінні та 100 громадян звернулось на виїзних прийомах.

  У своїх письмових зверненнях до об’єднаного управління громадяни порушували питання щодо призначення(перерахунку) пенсії – 229 звернень, визначення права на пенсію - 18 звернень, виконання рішень суду – 30 звернень, підвищення розміру пенсій – 94 звернень, роз’яснення діючого законодавства – 146 звернень, з інших питань – 713 звернень, виплати допомоги на поховання - 7 звернень, внесення змін до діючого законодавства -12 звернень, отримання пенсії за фактичним місцем проживання - 1 звернення.

  Особистий прийом громадян проводиться начальником об’єднаного управління, першим заступником начальника об’єднаного управління, заступником начальника об’єднаного управління, керівниками структурних підрозділів та відбувається відповідно до затвердженого графіку. Графік особистого прийому складено таким чином, що відвідувачі мають можливість щоденно звернутись до керівництва об’єднаного управління та отримати консультативну допомогу.

  У разі звернення до об’єднаного управління інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, які мають почесне звання «Мати-героїня», їм забезпечено першочерговий особистий прийом.  

  В разі необхідності, спеціалістами об’єднаного управління проводяться виїзні прийоми до осіб з обмеженими можливостями, інвалідів зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. За 2017 рік було здійснено 40 виїздів за місцем проживання.

  До складу об’єднаного управління входить Енергодарський відділ обслуговування громадян, Кам’янсько-Дніпровський відділ обслуговування громадян та Великобілозерський сектор обслуговування громадян, які працюють за принципом «єдиного вікна», завдяки чому є можливість оперативно задовольняти переважну більшість звернень громадян.

  Інформація щодо роботи «єдиного вікна» та переліку питань, за якими можна отримати консультації, розміщено на інформаційних стендах управління, стендах підприємств, установ та організацій міста. За звітний період до «єдиного вікна» об’єднаного управління звернулось та отримало консультації по різним питанням 33 009 громадянин.

  Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з питань призначення та виплати пенсій в об’єднаному управлінні щоденно функціонує  “гаряча” телефонна лінія. За номерами телефонів, які оприлюднено в ЗМІ, на Веб-сайті та на інформаційних стендах об’єднаного управління, протягом робочого дня фахівці відділу обслуговування громадян надають відповідні роз’яснення. Протягом 2017 року 2766 громадян отримало консультації під час “гарячих” телефонних ліній. Найчастіше порушувались питання щодо уточнення дати виплати пенсії, питання щодо призначення та перерахунку пенсії та фінансування виплати пенсій, осучаснення пенсій.

  Також в об’єднаному управлінні запроваджена така форма роботи, як дзвінок ввічливості «турботи» для громадян з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб похилого віку. За 2017 рік було здійснено 177 дзвінків з метою надання консультацій та роз’яснень стосовно змін в пенсійному законодавстві.

  В управлінні відбувається постійний контроль за підготовкою та наданням відповідей на звернення громадян. У разі повторних звернень громадян відбуваються перевірки своєчасності та правильності розгляду первинних звернень. За звітний період повторних звернень не надходило.

  Енергодарське об’єднане управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області продовжує роботу з інформування громадськості про основні напрями пенсійного реформування, роз’яснення нормативно-правових актів із питань пенсійного забезпечення та загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, сплати єдиного внеску. Протягом 2017 року проведено 2 семінари з кадровими службами та проведено 12 зустрічей у трудових колективах.

  Стан опрацювання письмових звернень громадян та порушені в них питання розглядаються на апаратних нарадах при начальнику об’єднаного управління, щомісяця проводиться аналіз звернень на особистих прийомах, ведеться щотижневий моніторинг звернень до «єдиного вікна» для виявлення найбільш поширених питань до органів Пенсійного фонду, своєчасного реагування  та  подальшого висвітлення їх під час проведення зустрічей в трудових колективах.

12/01/2018

Про стан організації роботи із зверненнями громадян
в
Енергодарському об’єднаному управлінні Пенсійного фонду України

в Запорізькій області за 9 місяців 2017 року

За 9 місяців 2017 року надійшло 512 звернень, з них 264 письмових (в тому числі 6 електронних), 200 громадян звернулись на особисті прийоми, які проводяться в управлінні та 48 громадян звернулось на виїзних прийомах.

У своїх письмових зверненнях до об’єднаного управління громадяни порушували питання щодо призначення(перерахунку) пенсії – 60 звернень, виконання рішень суду – 18 звернень, підвищення розміру пенсій – 12 звернень, роз’яснення діючого законодавства – 8 звернень, з інших питань – 165 звернень, визначення права на пенсію - 1 звернення.

Особистий прийом громадян проводиться начальником об’єднаного управління, першим заступником начальника об’єднаного управління, заступником начальника об’єднаного управління, керівниками структурних підрозділів та відбувається відповідно до затвердженого графіку. Графік особистого прийому складено таким чином, що відвідувачі мають можливість щоденно звернутись до керівництва об’єднаного управління та отримати консультативну допомогу.

У разі звернення до об’єднаного управління інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, які мають почесне звання «Мати-героїня», їм забезпеченню першочерговий особистий прийом.

В разі необхідності спеціалістами об’єднаного управління проводяться виїзні прийоми до осіб з обмеженими можливостями, інвалідів зору та осіб, яким виповнилося 80 і більше років. За 9 місяців 2017 року було здійснено 34 виїзда за місцем проживання.

До складу об’єднаного управління входить Енергодарський відділ обслуговування громадян, Кам’янсько-Дніпровський відділ обслуговування громадян та Великобілозерський сектор обслуговування громадян, які працюють за принципом «єдиного вікна», завдяки чому є можливість оперативно задовольняти переважну більшість звернень громадян.

Інформація щодо роботи «єдиного вікна» та переліку питань, за якими можна отримати консультації, розміщено на інформаційних стендах управління, стендах підприємств, установ та організацій міста. За звітний період до «єдиного вікна» об’єднаного управління звернулось та отримало консультації по різним питанням 21191 громадянин.

Для надання кваліфікованої допомоги громадянам з питань призначення та виплати пенсій в об’єднаному управлінні щоденно функціонує  “гаряча” телефонна лінія. За номером телефону, який оприлюднено в ЗМІ, на інформаційних стендах управління, протягом робочого дня фахівці відділу обслуговування громадян надають відповідні роз’яснення. За 9 місяців 2017 року 1446 громадян отримало консультації під час “гарячих” телефонних ліній. Найчастіше порушувались питання щодо уточнення дати виплати пенсії, питання щодо призначення та перерахунку пенсії та фінансування виплати пенсій.

Також в об’єднаному управлінні запроваджена така форма роботи, як дзвінок ввічливості «турботи» для громадян з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб похилого віку. За 9 місяців 2017 року було здійснено 108 дзвінків з метою надання консультацій та роз’яснень стосовно змін в пенсійному законодавстві.

В управлінні відбувається постійний контроль за підготовкою та наданням відповідей на звернення громадян. У разі повторних звернень громадян відбуваються перевірки своєчасності та правильності розгляду первинних звернень. За звітний період повторних звернень не надходило.

Енергодарське об’єднане управління Пенсійного фонду України в Запорізькій області продовжує роботу з інформування громадськості про основні напрями пенсійного реформування, роз’яснення нормативно-правових актів із питань пенсійного забезпечення та загальнообов’язкового державного пенсійного страхування, сплати єдиного внеску. За 9 місяців 2017 проведено 2 семінари з кадровими службами та проведено 9 зустрічей у трудових колективах.

Стан опрацювання письмових звернень громадян та порушені в них питання розглядаються на апаратних нарадах при начальнику об’єднаного управління, щомісяця проводиться аналіз звернень на особистих прийомах, ведеться щотижневий моніторинг звернень до «єдиного вікна» для виявлення найбільш поширених питань до органів Пенсійного фонду, своєчасного реагування  та  подальшого висвітлення їх під час проведення зустрічей в трудових колективах

 

Про стан організації роботи із зверненнями громадян
в управлінні Пенсійного фонду України в м. Енергодарі Запорізької області  за підсумками 2016 року


             За звітний період надійшло 495 звернень, з них 162 письмових (в тому числі 3 електронних), 316 громадян звернулись на особисті прийоми, які проводяться в управлінні та 17 громадян звернулось на виїзному прийомі. Кількість письмових звернень за звітний період порівняно з аналогічним періодом 2015 року збільшилось на 95 звернень
             У своїх письмових зверненнях до управління громадяни порушували питання щодо перерахунку пенсії держслужбовцям – 4 звернення або 6%, питання щодо призначення(перерахунку) пенсії –28 звернень, перерахунок пенсії постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС та виконання рішення суду – 32 звернення, звернення військових пенсіонерів, щодо перерахунку пенсії - 52,з інших питань – 50 звернення.
Особистий прийом громадян проводиться начальником управління, першим заступником начальника управління, заступником начальника управління, керівниками структурних підрозділів та відбувається відповідно до затвердженого графіку. Графік особистого прийому складено таким чином, що відвідувачі мають можливість щоденно звернутись до керівництва управління та отримати консультативну допомогу.
             У разі звернення до управління інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, які мають почесне звання «Мати-героїня», їм забезпеченню першочерговий особистий прийом. 
             В разі необхідності спеціалістами управління проводяться виїзні прийоми до осіб з обмеженими можливостями, інвалідів зору та осіб, яким виповнилось 80 і більше років. За 2016 рік було здійснено 66 виїздів за місцем проживання.
             В управлінні працює відділ обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна», завдяки чому є можливість оперативно задовольняти переважну більшість звернень громадян. 
             Інформація щодо роботи «єдиного вікна» та переліку питань, за якими можна отримати консультації, розміщено на інформаційних стендах управління, стендах підприємств, установ та організацій міста. За звітний період до «єдиного вікна» звернулось та отримало консультації по різним питанням 16759 жителів міста, що менше на 2364 жителя в порівнянні з аналогічним періодом 2015 року (19123 громадянина). Також у 2016 році за виготовленням електронного пенсійного посвідчення звернулось 379 вимушених переселенців.
             Для надання кваліфікованої допомоги громадянам щодо призначення й виплати пенсій в управлінні щоденно функціонує “гаряча” телефонна лінія. За номером телефону 3-36-78, який оприлюднено в ЗМІ, на інформаційних стендах управління, протягом робочого дня фахівці відділу обслуговування громадян надають відповідні роз’яснення. За 2016 рік 700 громадян отримали консультації під час “гарячих” телефонних ліній.  
             Продовжується надання електронних послуг через Веб-портал Пенсійного фонду України. Протягом 2016 року в базі даних веб-порталу зареєстровано 41 користувач. За звітній період оперативно розглянуто 6 електронних звернень громадян, які надійшли на Веб-портал.


                                                                                                                                          01.02.2017

За звітній період надійшло 510 звернень, з них 67 письмових, 414 громадян звернулись на особисті прийоми, які проводяться в управлінні, та 29 на виїзних прийомах. Кількість письмових звернень за звітній період порівняно з аналогічним періодом 2014 року збільшилось на 4 звернення.

У своїх письмових зверненнях до управління громадяни порушували питання щодо призначення пенсії – 17 звернення або 26 %, перерахунок пенсії постраждалим внаслідок аварії на ЧАЕС та виконання рішення суду – 22 звернень або 33 %, призначення (перерахунок) пенсій дітям війни – 1 звернення або 1 %, зменшення пенсії згідно внесених змін до Податкового кодексу – 8 звернень або 12 %, з інших питань - 19 звернень або 28 %.

Особистий прийом громадян проводиться начальником управління, першим заступником начальника управління, заступником начальника управління, керівниками структурних підрозділів та відбувається відповідно до затвердженого графіку.  Графік особистого прийому складено таким чином, що  відвідувачі мають можливість щоденно звернутись до керівництва управління та отримати консультативну допомогу.

У разі звернення до управління інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України та жінок, які мають почесне звання “Мати-героїня”, їм забезпечено першочерговий особистий прийом. 

В разі необхідності спеціалістами управління проводяться виїзні прийоми  до осіб з обмеженими можливостями, інвалідів зору та осіб, яким виповнилось 80 і більше років. За 2015 рік було здійснено 18 виїздів за місцем проживання.

В управлінні працює відділ обслуговування громадян за принципом «єдиного вікна», завдяки чому є можливість оперативно задовольняти переважну більшість звернень громадян.

Інформація щодо роботи «єдиного вікна» та переліку питань, за якими можна отримати консультації, розміщено на інформаційних стендах управління, стендах підприємств, установ та організацій міста. За звітний період до «єдиного вікна» звернулось та отримало консультації по різним питанням 19123 жителів міста, що на 17 % більше в порівнянні з аналогічним періодом 2014 року (16343 громадян).

Для надання кваліфікованої допомоги громадянам щодо призначення та виплати пенсій в управлінні щоденно функціонує  “гаряча” телефонна лінія. За номером телефону 3-36-78, який  оприлюднене в ЗМІ, на інформаційних стендах управління, протягом робочого дня фахівці відділу з обслуговування громадян надають відповідні роз’яснення. За 2015 рік 873 громадян отримали консультації під час “гарячих” телефонних ліній. Найчастіше порушувались питання щодо уточнення дати виплати пенсії, утримання з пенсії та питання щодо призначення та перерахунку пенсії.

Також в управління запроваджена така форма роботи,  як дзвінки ввічливості «турботи» для громадян з обмеженими фізичними можливостями, інвалідів по зору та осіб похилого вікую. За 2015 рік було здійснено 122 дзвінків з метою надання консультацій та роз’яснень стосовно змін в пенсійному законодавстві.

            Продовжується надання електронних послуг через Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України. Протягом 2015 року в базі даних веб-порталу зареєстровано 35 користувачів. За звітний період надійшло 1 електронне звернення до управління.

19.01.2016

 

 

 

 

 

-----Архів записів-----